جدول المحتوي

المعلومات عن yellow – מבצעים והטבות עם הארנק הדיגיטלי של פז!

احدث اصدار2.1.0.120
الحجم55.4 MB
عمليات التثبيت14.7K+
الاقسامتطبيقات, تطبيقات السيارات والمركبات
مطوّر التطبيقPAZ Oil Company Ltd
IDil.co.yellow.app
التحديث2018-08-01

تحميل yellow – מבצעים והטבות עם הארנק הדיגיטלי של פז! للاندرويد برابط سريع .

لقطات الشاشة لـ yellow – מבצעים והטבות עם הארנק הדיגיטלי של פז!

الوصف yellow – מבצעים והטבות עם הארנק הדיגיטלי של פז!

تنزيل yellow – מבצעים והטבות עם הארנק הדיגיטלי של פז! للموبايل اندرويد برابط مباشر
تنزيل yellow – מבצעים והטבות עם הארנק הדיגיטלי של פז! APK للموبايل اندرويد برابط مباشر yellow – מבצעים והטבות עם הארנק הדיגיטלי של פז! مجاناً، تحميل yellow – מבצעים והטבות עם הארנק הדיגיטלי של פז! من متجر بلاي تحميل برنامج yellow – מבצעים והטבות עם הארנק הדיגיטלי של פז! .

الأصفر – מבצעים והטבות עם הארנק הדיגיטלי של פז!

כסף בדרך שלכם, לא תיקחו?
מתדלקים בתחנות הדלק של פז בקלות ובנוחות עם האפליקציה! אפליקציית الأصفر עושה לכם את החיים קלים יותר ומאפשרת לכם דרך חדשה, מהירה ובטוחה לתשלום במתחמי פז – לא צריך יותר ארנק כדי לשלם בפז!
*חדש* - מתדלקים בפז, קונים בyellow או רוכשים באתר الأصفر.co.il וצוברים כסף!
משתמשים יותר, צוברים יותר, משלמים פחות ונהנים מהטבות ומבצעים בלעדיים לחברים.
מה מחכה לכם באפליקציה החדשה של الأصفر ؟
* לא צריך יותר ארנק בתדלוק – מזינים את פרטי האשראי באפליקציה וזהו! בפעם הבאה שתגיעו לתחנת פז תראו כפתור חדש "תשלום באפליקציה". כשאתם עדיין באוטו בסך הכל צריך ללחוץ על "תדלוק בצ'יק", להקליד את הקוד בעל 4 הספרות במסך שנפתח במשאבה ולהתחיל לתדלק, נשבעים שזה עד כדי כך פשוט 
* תשלום בחנויות הנוחות של الأصفر באפליקציה – שדרגנו את דרך התשלום לא רק בתדלוק, אלא גם בחנות! לא רוצים לפרוט שטר של 100? שכחתם את הארנק באוטו? הבעיה הזו היא נחלת העבר. פשוט תגידו למוכרן שאתם משלמים באפליקציה, ותוך רגע תקבלו בקשת תשלום באפליקציה, מאשרים וזהו, פשוט ונוח.
* צבירת כסף – מעכשיו אתם יכולים לצבור כסף בכל פעם שאתם מתדלקים בפז, קונים בחנויות הנוחות של الأصفر ורוכשים באתר الأصفر.co.il!
איך זה עובד?
לאחר הורדת האפליקציה נרשמים למועדון, מכניסים את פרטי האשראי לאפליקציה באופן מאובטח, ומעכשיו אתם יכולים לצבור כסף ב"שק הכסף" שלכם (בונוס – בהזנת פרטי כרטיס אשראי מקבלים מאתנו 30 ₪ מתנה לשק להתחלת הצבירה, עלינו ). בכל תשלום באפליקציה הכסף ממשיך להיצבר בדרך הבאה:
- בכל תדלוק בתחנות פז המשתתפות* במועדון תצברו 10 אג' על כל ליטר. (*עד 30 ₪ ברבעון)
- בכל קנייה באחת מחנויות الأصفر המשתתפות* במועדון תצברו 10% מערך הקנייה. (*אין צבירה בקניית מוצרי נון פוד, סיגריות, טבק ומוצרי עישון וברכישת שירותים מתקדמים ומשיכת כספים)
- בכל הזמנה מאתר الأصفر.co.il ובכפוף לשמירת פרטי כרטיס האשראי באתר תצברו 10% מערך ההזמנה באתר.
רשימת התחנות והחנויות שאינן משתתפות כמפורט בנספח א' לתקנון המועדון.
ברגע שהגעתם ל-50 ₪ במהלך רבעון (3 חודשים), שק הכסף שלכם נפתח לשימוש והכסף יהיה זמין לקניה בחנויות الأصفر ، אפשר כמובן לעקוב בקלות באפליקציה ולראות כמה כסף צברתם ואת תקופת הצבירה.
* הזמנה בקליק – נגמרו לכם קפסולות הקפה? נתקעתם בלי חיתולים או מגבונים? מזמינים את המוצרים הקבועים שלכם מאתר الأصفر.co.il בקליק אחד דרך האפליקציה ואוספים בתחנה שנוחה לכם.
* מבצעים שווים ומגוון הטבות – דבר ، والعبارة مأخوذة? קבלו פינוק מתנה מאיתנו: ברגע שתורידו את האפליקציה יחכה לכם שם קופון לקפה ، والعبارة مأخوذة חינם. מה עוד? הטבות מיוחדות ובלעדיות לחברים שלנו בחנויות הנוחות של الأصفر ובאתר האינטרנט الأصفر.co.il.
* כרטיסיית קפה – קפה שישי חינם! כבר אמרנו שיש לנו קפה מצוין, נכון? אנחנו בטוחים שגם אתם אוהבים אותו, ובשביל לפנק אתכם – משתמשים באפליקציה יכול "לנקב" כוסות קפה באפליקציה ולקבל את כוס הקפה השישית חינם, למה אתם מחכים?
*איתור תחנות פז – לא צריך להסתמך יותר על שירותים אחרים, עכשיו הכל נמצא במקום אחד ואתם יודעים שעלינו אפשר לסמוך. באפליקציית الأصفر תוכלו למצוא בקלות את כל תחנות פז וחנויות الأصفر ، לבדוק שעות פתיחה ולנווט אליהן בקלות בעזרת Waze. באפליקציה גם תוכלו לראות באיזה תחנות ניתן לאסוף חבילות עם שירות הלוקרים של مربع أصفر, איזה תחנות פתוחות 24/7, איזה תחנות שומרות שבת, באיזה תחנות יש שטיפת רכב ועוד.
* הודעה על חבילות שממתינות לכם בחנות الأصفر או ב-المربع الأصفر.
* יצירת קשר עם שירות הלקוחות.

הכל בכפוף לתקנון המועדון, מדיניות הפרטיות ותנאי השימוש באפליקציה.

אז למה אתם מחכים?
הורידו את האפליקציה, תתחילו לצבור ותנו לנו להוריד לכם כמה עיזים מהראש ולהפוך את חוויית הביקור שלכם בתחנות פז ובחנויות الأصفر לפשוטה, נוחה, מהנה ומשתלמת!

تحميل yellow – מבצעים והטבות עם הארנק הדיגיטלי של פז! للاندرويد برابط سريع

عرض المزيد


تحميل أحدث نسخة ←


ما الجديد

تحديث 2.1.0.120

الأصفر – מבצעים והטבות עם הארנק הדיגיטלי של פז! 2.1.0.120 التحديث

2019-07-03

שלום לכולם כאן מירב העז עם עדכונים חמים מהשטח:
- שיפרנו את תהליך התשלום, ועכשיו הוא ידידותי יותר – רואים את המחיר באפליקציה ומאשרים את התשלום
- מחפשים תחנת פז הקרובה אליכם? שיפרנו את מנוע איתור התחנות כך שתוכלו למצוא תחנות בפשטות ובמהירות

מירב بها

التقييمات
3 تقييم


الحجم 55.4 MB
القسم تطبيقات
المطور PAZ Oil Company Ltd
جوجل بلاي Google Play

تطبيقات السيارات والمركبات ←





متشابهة