جدول المحتوي

المعلومات عن پتچی - اپلیکیشن مخصوص صاحبان پت

احدث اصدار2.3.1
الحجم7.4 MB
عمليات التثبيت19K+
الاقسامتطبيقات, تطبيقات نمط الحياة
مطوّر التطبيقPetChi
IDcom.petchi.android
التحديث2018-08-20

تحميل پتچی - اپلیکیشن مخصوص صاحبان پت للاندرويد برابط سريع .

لقطات الشاشة لـ پتچی - اپلیکیشن مخصوص صاحبان پت

الوصف پتچی - اپلیکیشن مخصوص صاحبان پت

تنزيل پتچی - اپلیکیشن مخصوص صاحبان پت للموبايل اندرويد برابط مباشر
تنزيل پتچی - اپلیکیشن مخصوص صاحبان پت APK للموبايل اندرويد برابط مباشر پتچی - اپلیکیشن مخصوص صاحبان پت مجاناً، تحميل پتچی - اپلیکیشن مخصوص صاحبان پت من متجر بلاي تحميل برنامج پتچی - اپلیکیشن مخصوص صاحبان پت .

پتچی - اپلیکیشن مخصوص صاحبان پت

پتچی - دوست خوب بهترین دوستت - مناسبترین راهکارها رو کنار هم گذاشته تا بهترین دوستت احساس خوشبختی کنه.

• مقالات و فیلم های آموزشی
کلی مقاله و فیلم آموزشی رایگان با اطلاعات مفید در مورد حیوانات خانگی توی اپ وجود داره. اونارو بخونین و با دنیای پت خودتون بیشتر آشنا بشین. مقالات و فیلم های پتچی تمام اطلاعاتی که شما برای نگهداری و تربیت پت خودتون احتیاج دارین رو در اختیارتون میذاره.


• تلچی
از قسمت تلچی می تونین برای تماس با کارشناسان ما استفاده کنین و به صورت کاملا رایگان، "24 ساعته و هفت روز هفته" سوالات دامپزشکی و تربیتی خودتون رو مستقیما از طریق تماس با شماره ۹۵۱۱۹۷۱۱-۰۲۱ بپرسین. همینطور میتونین از طریق بخش پرسش و پاسخ در اپلیکیشن، سوالات خودتون رو به شکل متنی و با ضمیمه کردن عکس و ... هم بپرسین.


• هتل خانگی
اگر برای چند روز و یا حتی چند ساعت به دلایلی مثل مسافرت، مهمانی و یا هر چیز دیگری نمیتونین کنار پت عزیزتون باشین تا ازش مراقبت کنین و دنبال جایی میگردین تا از اون مواظبت کنه، پتچی بهترین مکان ها رو بهتون معرفی میکنه جایی مثل خونه یه دوست.


• همقدم
پت تون رو درب خونه به همقدم های مطمئن، حرفه ای و کاربلد پتچی بسپرین تا اون رو برای تخلیه انرژی به یه جای مناسب ببرن و سالم به شما برگردونن.


• کلینیک
علاوه بر مقاله ها و فیلم های آموزشی رایگان که توی این بخش قرار دارن، اگر به مشورت و ویزیت حضوری یه " دامپزشک متخصص" نیاز دارین، قسمت کلینیک پتچی برای شماست.


• تربیت
هر چیزی که برای تربیت پت تون بهش نیاز دارین؛ محتوای آموزشی و همینطور امکان رزرو مربی ها و کارشناسهای حرفه ای پتچی برای اینکه آموزش های مورد نیاز رو به پت شما بدن، همه از تو بخش تربیت پتچی تو دسترستون هستن.


• شاپ چی
از غذا و تشویقی گرفته تا اسباب بازی و لوازم دیگه، همه رو میتونین از شاپچی سفارش بدین. شاپچی یه پتشاپ هوشمنده که میدونه پت شما به چی نیاز داره.


• ثبت پت
با ثبت اطلاعات پت تون داخل اپلیکیشن، ما میتونیم متناسب با اطلاعات اون پکیج های ویژه ای که برای حیوان خانگی شما طراحی شده رو در اختیارتون قرار بدیم.

وب سایت: Petchi.com
کانال تلگرام: https://t.me/petchicom
صفحه اینستاگرام: https://www.instagram.com/petchicom
شماره تماس به صورت کاملا رایگان؛ 24 ساعته و 7 روز هفته: 021-95119711

تحميل پتچی - اپلیکیشن مخصوص صاحبان پت للاندرويد برابط سريع

عرض المزيد


تحميل أحدث نسخة ←


ما الجديد

تحديث 2.3.1

Petchi 2.3.1 التحديث

2019-04-20

إصلاح بعض القضايا

التقييمات
6 تقييم


الحجم 7.4 MB
القسم تطبيقات
المطور PetChi
جوجل بلاي Google Play

تطبيقات نمط الحياة ←





متشابهة