جدول المحتوي

المعلومات عن برنده باش

احدث اصدار1.2.8
الحجم8.9 MB
عمليات التثبيت12K+
الاقسامألعاب, العاب تريفيا
مطوّر التطبيقSourcefilio
IDcom.arian.mytvshow
التحديث2018-06-22

تحميل برنده باش للاندرويد برابط سريع .

لقطات الشاشة لـ برنده باش

الوصف برنده باش

تنزيل برنده باش للموبايل اندرويد برابط مباشر
تنزيل برنده باش APK للموبايل اندرويد برابط مباشر برنده باش مجاناً، تحميل برنده باش من متجر بلاي تحميل برنامج برنده باش .

برنده شو

لطفاً راهنمای ورود به مسابقه را با دقت بخوانید.
این اپلیکیشن تنها راه رسمی ورود شرکت‌کنندگان و تماشاگران به مسابقه‌ی بزرگ «برنده شو» با اجرای آقای «محمدرضا گلزار» است که از شبکه‌ی سوم سیما پخش می‌شود. برای حضور در مسابقه بعد از نصب اپلیکیشن باید به سوال‌ها پاسخ دهید تا امتیاز بگیرید. در ابتدای مسابقه ۵ سوال رایگان به شما داده می‌شود. در صورتی که به هر سوال پاسخ درست یا نادرست بدهید یا سوالی را بدون پاسخ رد کنید، یک سوال از مجموع سوالات‌تان کم خواهد شد. با هر پاسخ درست ۱۰۰ امتیاز به شما اضافه خواهد شد و به ازا‌ء هر ۱۰۰۰ امتیاز، یک کد قرعه‌کشی خواهید گرفت. هر هفته از بین کاربران این اپلیکیشن ۳۰۰ نفر با قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد تا به‌عنوان تماشاگر در استودیو حضور داشته باشند. شرط حضور در این قرعه‌کشی داشتن حداقل ۱ کد قرعه‌کشی (۱۰۰۰ امتیاز) است. هر هفته ۲ مسابقه برگزار خواهد شد و ۲ شرکت‌کننده در این مسابقه حضور خواهند داشت. هر هفته ۸ نفر که بیش‌ترین امتیاز را در طول هفته کسب کرده‌اند، به مسابقه‌ی بزرگ دعوت خواهند شد تا شانس‌شان را برای جایزه‌ی ۲ میلیارد ریالی بیازمایند. در پایان هر هفته و بعد از انتخاب افراد برتر، کدهای قرعه‌کشی تا پایان فصل در حساب شما خواهد ماند ولی امتیازتان صفر می‌شود تا در هفته‌ی بعد شانس رشد تمام کاربران برابر باشد. در پایان هر فصل یک قرعه‌کشی بزرگ بین کاربران انجام خواهد شد که جوایز آن از شبکه‌ی سوم سیما اعلام می‌شود. در صورتی که دیگر سوالی برایتان باقی نمانده باشد، می‌توانید از این ۳ روش سوال‌‌ جدید به‌دست آورید: با دعوت از دوستان‌تان ۱۰ سوال رایگان بگیرید، با نصب اپلیکیشن‌های پیشنهادی ۲۰ سوال رایگان بگیرید (این بخش به‌ زودی اضافه خواهد شد) و همچنین می‌توانید بسته‌های سوال بخرید و از ۳۰ تا ۵۰۰ سوال دریافت کنید.
نکته: با خرید بسته‌های سوال از ۱ تا ۱۴۴۰ کد هدیه‌ی قرعه‌کشی خواهید گرفت. در ضمن با پاسخ دادن به سوال‌ها می‌توانید امتیاز بیش‌تری کسب کنید و به ازاء هر ۱۰۰۰ امتیاز یک کد قرعه‌کشی دیگر علاوه بر کد‌های هدیه دریافت کنید.

#برنده شو

تحميل برنده باش للاندرويد برابط سريع

عرض المزيد


تحميل أحدث نسخة ←


ما الجديد

تحديث 1.2.8

برنده شو 1.2.8 التحديث

2019-01-26

- رفع ایرادهای اپلیکیشن
- رفع ایراد دستگاه های روت شده
- رفع ایرادهای درگاه های بانک
- رفع ایرادهای بخش جشنواره

التقييمات
7 تقييم


الحجم 8.9 MB
القسم ألعاب
المطور Sourcefilio
جوجل بلاي Google Play

العاب تريفيا ←





متشابهة